Econatural és el sistema innovador de paper i dispensadors de Lucart que dona una nova vida als envasos de cartó per a begudes. Gràcies a una tecnologia innovadora, Lucart separa els envasos per a begudes en els seus components: de les fibres de cel·lulosa genera el Fiberpack, que és amb el que produeix el paper. I de l’alumini i el polietilè realitza el Al.Pe.® que és la nova matèria primera de la qual neixen els dispensadors.
L’objectiu per a aquests papers és que tinguessin la resistència, absorció i suavitat d’un producte prèmium i la garantia que fos una gamma segura i certificada. Així doncs, Fiberpack garanteix la qualitat de les fibres i és una conquista mediambiental i tecnològica que neix de la col·laboració entre Lucart i Tetra Pak.
De la mateixa manera que amb el paper, el que buscaven amb els dispensadors era que fossin d’una matèria primera reciclada certificada. Per tant, tots els dispensadors de EcoNatural estan fabricats amb Al.Pe.® que és la matèria primera derivada del reciclatge de l’alumini i el polietilè que es troba en els envasos de cartó per a begudes.
Els beneficis, doncs, són la recuperació d’aquests envasos, reduir les emissions de Co2e a l’atmosfera i salvar arbres.
El procés productiu innovador del qual neix EcoNatural utilitza el sistema d’economia circular que, permet reciclar tots els components i separar les fibres de cel·lulosa de polietilè i alumini a través d’un procés físic mecànic que no utilitza substàncies que poden fer mal a l’humà o al medi ambient.
A part, Lucart es compromet a reduir l’impacte de l’embalatge dels seus productes en el medi ambient, donant prioritat als envasos de paper i plàstic reciclats.
Des d’Ambisist comercialitzem productes Lucart que utilitzen aquest sistema innovador per a col·laborar en la sostenibilitat del nostre entorn!
