La neteja a les habitacions d’hotel són de summa importància, ja que el client ha de marxar amb un bon gust de boca i valorar positivament el nostre negoci.

Quan un client entra a una habitació espera trobar-la-hi neta i ordenada. Espera no notar que anteriorment hi ha hagut altres hostes i vol que sembli que ell és el que va estrenarà l’espai. És per aquesta raó que l’habitació ha d’estar impol·luta i que la neteja es converteix en una peça clau per al bon funcionament del negoci.

Per realitzar correctament la neteja us anem a donar certs consells que et seran molt útils:

  • Tocar la porta abans d’entrar: Pot semblar una ximpleria, però és molt important assegurar-te que no hi ha ningú a l’habitació i no crear una situació incòmoda.
  • Deixar la porta oberta: Per generar confiança als altres hostes és interessant deixar la porta oberta perquè vegin les tasques que s’estan realitzant. A més, es pot col·locar un petit cartell indicant que s’està netejant l’estada.
  • Netejar en el mateix ordre: Perquè no se t’oblidi cap racó, és important realitzar totes les tasques en el mateix ordre. Obrir les finestres per ventilar l’habitació, canviar els llençols, netejar la pols…
  • Productes de benvinguda: Finalment, és important que el client se senti còmode i ben rebut en arribar. És per això que creiem important col·locar productes de benvinguda als clients.

Si segueixes aquests consells segur que els teus clients no tindran cap queixa en quant a la neteja del teu hotel!